tag:blogger.com,1999:blog-4305863639391097451.post7526826891697092026..comments2020-10-05T15:06:22.019+02:00Comments on ReklamYAZILARI: Gelecekte medya olmak-1 - Burak EvrenAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/11357761424176628565noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4305863639391097451.post-8823779814614516352007-10-30T19:49:00.000+02:002007-10-30T19:49:00.000+02:00Konuya aslında çok derin bir açıklama ile yaklaşıl...Konuya aslında çok derin bir açıklama ile yaklaşılabilir ancak, aslında biz aşağıdaki dikkat çektiğim yaklaşımdan elbet hepimiz son çıkarımları yaabiliriz. Diyorum ki;<BR/><BR/>Sadece ortam oluşturma, yaşatma ve içerik toplayarak onu topluca sunma stratejisi güdenler için sting'in ithaf ettiği bir şarkısı var:<BR/><BR/>how fragile we (you) are... <BR/><BR/>bu yorum 2002'lere kadar makuldu ancak artık o yıllardaki alışkanlık ile yaklaşmamak lazım. Kiler app'leri, ya da killer pshychological gap'leri yakalamak artık bir adım önde. <BR/><BR/>Derim ben...<BR/><BR/>İsmail ÖzdemirAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4305863639391097451.post-44205714312000872432007-10-27T19:48:00.000+02:002007-10-27T19:48:00.000+02:00"internet firmalarını gazete patronu gibi yönetmey..."internet firmalarını gazete patronu gibi yönetmeye çalışanlar" çok güzel bir niteleme olmuş...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11357761424176628565noreply@blogger.com