18 Ocak 2007

Google'dan sonra Cisco Outdoor İşine Giriyor!

Bilişim devi Cisco uzaktan güncellenebilen outdoor işine giriyor. Cisco'nun kuracağı sistemle, billboardlar/raketler reklamverenlerin anında müdahale ederek tasarım değiştirmelerine ve hedefleme deneyleri yapmalarına olanak verecek. Dahası müşterilerinin kullanımına açacağı yazılım yoluyla reklamverenlerin medya planlamacılık oynamasına da yol açacak. Hayırlısı... Detaylar burada...

Diğer yandan, daha önce MIT Advertising Lab haberinde okumuş olabileceğiniz gibi Google da outdoor işine gireceğinin sinyallerini geçtiğimiz ay yaptığı patent başvurusuyla açık etmişti. Google'ın yaptığı patent başvurusunda daha ziyade dükkan ağırlıklı reklamverenlerin, kendi yakınlarındaki elektronik billboardlarda aynı Google Adwords mantığıyla yer, zaman, bütçe, görüntülenme ve format seçeneklerini belirleyerek kampanya oluşturması mümkün olabilecek. Peki o zaman planlamacılara ne olacak?

Hiç yorum yok: