18 Haziran 2007

Sallabaş Müşteri Temsilcilerine İthaf Olunur

Bilinen klasik müşteri temsilciliği kurumunun gerekliliğini her zaman tartıştım. Belki de müşteri temsilciliğinden önce mesleğin pek çok dalında çalışmış olmaktan dolayı. O zamandır bu zamandır müşteri temsilciliği hakkındaki düşüncelerime pek yandaş bulamamıştım. Ta ki advergirl'deki bu yazıya rastlayana kadar.

Klasik müşteri temsilciliğini reddeden ve kimi açılardan bu görevi yeniden tarif eden bu yazı, diğer yandan nesli tükenme tehlikesiyle karşı karşıya olan klasik müşteri temsilcilerine zamanımzda işe yarar kalmaları için oldukça değerli ipuçları veriyor. Müşteri temsilcisi olmak isteyenlerin ve hatta belki daha ziyade oldum diyenlerin okuması gereken bir makale. İşte makaledeki ipuçlarından ilk kural...
No order takers: If you never say no to your client, you are wasting their money.
Your client hired your agency because they believed that you are the right partner for smart, responsive advertising. They want you to push back "tastefully" and make sure they deliver the absolute best product to the market place.

    Hiç yorum yok: