6 Temmuz 2007

Sessiz Pazarlama

Susarak

Güneş altında söylenmedik söz yokmuş..
Bu yüzden geceleri söylüyorum sevdiğimi..
Ne gece ne gündüz yokmuş söylenmemiş söz..
Bende söylenmişleri söylüyorum yeni biçimde..
Hiç bir biçim kalmamış dünyada denenmedik...
Bende susuyorum sevgimi saklayıp içimde....
Duyuyorsun değilmi suskunluğumu nasıl haykırıyor...
Susarak sevgisini ilan eden çok var sevgilim ...
Ama bir başka seven yok benim sustuğum biçimde .....

AZİZ NESİN
Çoğunun aklına gelenlerin dışında benim aklıma içinde bulunduğumuz dünyanın gelişen pazarlama taktikleri geldi bu şiirin ardından. Bugün, Starbuck's, Google, vb. reklam yapmayı reddeden markaları düşündükçe sadece işini iyi yapıp bunu bizzat duyurmayan ve aslında duyuruyu onlara aşkla bağlanan marka elçilerine yaptıran markalar, adeta "Biz susalım elçilerimiz konuşsun" diyorlar. Aynı zamanda oldukça ekonomik olan bu yöntemi yavaştan keşfeden markalar da çocuklar gibi "Ben de, ben de!!" diye üşüşüyorlar "elçi yaratırız" diyen ajanslara. Ne yazık ki çoğu işini bu yöntemi tercih eden örnek markalar kadar iyi yapmadan...

Hiç yorum yok: