11 Ekim 2007

Adliterate Dijital Cephe'den Bildiriyor!

Çok severek okuduğum adliterate yine döktürmüş. Reporting from the digital front line adlı denemesinde NMA ve Marketing Week Interaktif Pazarlama ve Reklam Ödülleri jüri üyesi olarak hala reklam ajanslarında çok kısıtlı sayıda insanın akıllı bir interaktif ajansın müşterisi için neler yapabileceğini anladığını iddia ediyor ve gözlemlerine devam ediyor. Özellikle 5 numaralı gözlemine dikkatinizi çekmek istiyorum. İşte sırf bu yüzden çok yakın zamanda en çok TV filmi çeken reklam ajansının çok bir önemi kalmayacak.
5) While the digital elite in the UK is a relatively established group of agencies there are some frightening good small agencies breaking through on both the creative and media side. Maybe this is the category we should be looking to for a renaissance in UK creativity not the ATL start ups.

Hiç yorum yok: