22 Ocak 2008

"Reklam ajansları dikkat, sizi kandıranlar var!"

Yavuz Semerci'nin Gazeteport'taki "Reklam ajansları dikkat, sizi kandıranlar var!" başlıklı yazısı ortalığı oldukça karıştıracağa benzer. Geç kalmadan diziyi okumaya başlayın.
"Gördük ki, ortada birbirleriyle ilişkisi olan (ama ilişkileri yokmuş gibi davranan) bazı şirketler var ve bunlar reklam verenler ile reklam ajanslarını kendi çıkarları doğrultusunda kandırıyor…"
Güncelleme: Yavuz Semerci yazının ikinci bölümünü de yayınladı. "İnternet reklam dünyasında neler oluyor?" başlıklı yazıda dünkü iddiaların açıklamaları ve çözümleri yer alıyor. Açıkçası haklı yönleri olmasına rağmen konuyu doğru şekilde aldığını söylemek mümkün değil.
Bu karışıklığın giderilmesinin pek çok yolu var. Öncelikle büyük ajanslar, mecra sahipleri ve reklamverenler bir araya gelecek ve “kendin pişir, kendin ye” tarzındaki işleyişi değiştirecek bir yapı oluşturacak.

Hiç yorum yok: