25 Nisan 2007

Dijital Saat Çalmıştı Ya, Uyandınız Mı?

Daha önceki "Dijital Saat Çaldı, Uyanın!" başlıklı yazımızı okuyanlar reklam dünyasında değişimlere hazırlıklı olmamanın faturasının 25 yıllık müşterinin ajansından ayrılmayı düşündürtecek kadar ağır olduğunu hatırlayacaklardır.

Ve işte o yazıdaki arayışın sonucu: Nike Amerika'da koşu ayakkabısı işini Wieden+Kennedy'den alıp Crispin Porter+Bogusky'ye verdi. Haberini Ad Age'de okuyabilirsiniz.

NEW YORK (AdAge.com) -- Nike has officially transferred the creative work for its running-shoe business, as well as the Nike Plus and its Nike ID Web site accounts, to Miami-based Crispin Porter & Bogusky, a Nike spokesman said.

"Crispin Porter & Bogusky has a proven track record for delivering creative, breakthrough ideas and we are excited to begin working with them to support these areas of business," said Dean Stoyer, Nike's U.S. director of media relations.

Hiç yorum yok: