26 Ekim 2007

Ölçümleme mi dediniz? Alın size ölçümleme!

TV mecrasında Google - Nielsen İşbirliği

Bir zamandır TV reklamlarının planlaması, alınması, satılması, ölçümlenmesi ve hatta yayınlanması için gündemde olan Google TV Reklam Platformu, Nielsen'in TV Hedef Kitlesi ölçümleme deneyimiyle birleşiyor. Bilmeyenler için aşağıda açıklandığı şekliyle Google, TV reklamına da internetteki CPC (cost-per-click) benzeri CPW (cost-per-view) sistemini getirmişti. Yani, reklamverenlerin sadece izlenen reklamlara para ödemesini sağlayan sistemi geliştirmişti. Bu sayede TV planlaması ve ölçümlenmesinde tüm delikler kapanmış oluyor.

Google TV Ads is an online platform for buying, selling, measuring and delivering television ads which truly fuses the online and offline advertising worlds. Data from Nielsen's television ratings panels will provide Google TV Ads advertisers with the demographic make-up of the audience. Google TV Ads has the capability to report second-by-second set-top box data so advertisers can evaluate and only pay for actual set-top box impressions.

Hiç yorum yok: