22 Mayıs 2008

Brief Üzerine Reklam Değil, Dizi Çekilecek!

Advertising Age haberine göre Agency 3.0 sektörün ajans anlayışını temelinden değiştirecek biçimde ilginç ortaklık yapısıyla kuruluyor. İçerik ajansları, medya ve dijital imkanların bir araya gelmesiyle oluşan Agency 3.0, hem de 110 yıllık bir menajerlik ajansı çatısı altında yaşayacak. Üretilen ve üretilecek içeriğin pazarlama amaçlarına hizmet etmesini sağlayacak bu işbirliği sonucunda mesela brief üzerine reklam değil dizi çekilecek.

Ülkemiz henüz "Agency 2.0" otobüsünü yakalamaya çalışırken açıkçası bu "Agency 3.0" yine çalar saat görevi görüyor ve hepimizi uyandırmak için üzerine düşeni yapıyor. Özellikle dizi çılgınlığı olan ülkemize, açıkça tüm Avrupa'dan ve Amerika'nın çoğundan daha çok uyan bu Agency 3.0 yapısı Türkiye'de çoktan kurulabilirdi. Geç olsun ama güç olmasın diyorum. Haberin bir kısmı aşağıda.
Hollywood's oldest talent shop, the 110-year-old William Morris Agency, is partnering with a triumvirate of digital media, wireless and advertising executives to create a joint venture called Agency 3.0, a digital-marketing-services company seeking to marry digital technology to strategically developed content.

Hiç yorum yok: