6 Şubat 2008

Ajanslara Bağımlılık Azalıyor!


Adidas'ın 2008 Avrupa Şampiyonası için başlatmış olduğu yarışma sektör adına oldukça önemli sinyaller veriyor. Görünen o ki fikirlerin artan menzilleri ve son dönemlerin moda terimi "crowdsourcing" sayesinde pazarlama iletişimi fikirleri için ajanslara olan bağımlılık da böylece gittikçe azalıyor. Adidas için hepimiz biraz olsun hadi neyse diyebiliriz ancak yakın zamanda her önüne gelen markanın başlık, slogan, logo, senaryo, vs. yarışması açarak işlerini halletmek istemesi sanırım reklam ajanslarını oldukça rahatsız edecektir. İşte size Adidas ilanından bir bölüm...

We want you to use your creativity. Come up with smart, clever, funny, unconventional ideas and show us how you would promote adidas with your guerrilla marketing concept. Outline your strategy, define your target group and describe the activities and/or events of your concept. You have a fictional budget of 50,000 Euro for the implementation of your strategy.

1 yorum:

senem.akpinar dedi ki...

mrb cok guzel düzenli olmuş hersey siz bu işte profesyönel olmuşunuz sanırım :)